Strony

piątek, 12 lipca 2013

blue skirt by Róża Świderska/ Ola Kajder



Cześć! :* Wracam po długiej przerwie! I za to, że była aż tak długa... bardzo, bardzo przepraszam!!! 

Mam dzisiaj dla Was zdjęcia stylizacji, która moim zdaniem jest bardzo romantyczna i lekka. Piękna, asymetryczna, niebieska spódnica zaprojektowana i uszyta jest specjalnie dla mnie. Jej autorem jest jedna z dwóch cudownych dziewczyn, które dzisiaj Wam "przedstawię". :) Spódniczkę zaprojektowała bardzo młoda i kreatywna osoba- Róża Świderska. Jej projekty będziecie mogli oglądać na moim blogu. :) Na moim fanpage [ Caramel K] w niedalekiej przyszłości znajdziecie projekty stworzone specjalnie dla Was. :) Jeśli macie jakieś życzenia, pytania- PISZCIE na maila :) Moim ulubionym dodatkiem w tej stylizacji jest torebka! Jedna z piękniejszych jakie udało mi się ostatnio "upolować". Zdjęcia zostały zrobione przez niesamowitą dziewczynę! Ola Kajder na swoim fanpage napisała " Lubię tworzyć bajki ... ". Mam nadzieje, że nasza Wam się spodoba. :) 

Buziaki :* 


bluzka- Zara  
bransoletki- Szkatułka Przyjemności, 
asymetryczna spódnica- by Róża Świderska 
torebka-  Mohito
buty- Magnetic Sklep 






39 komentarzy:

  1. śliczna spodniczka^^ świetne zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne zdjęcia,kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz w niej nieco puszyście, ale stylizacja całkiem dobra ;) dobrze dobierasz kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja za Tobą tęskniłam! Za Twoimi postami i Twoim blogiem ;)
    Dobrze, że już jesteś. Cudowna spódnica! Piękne kolory. Wyglądasz bosko ;)


    J.

    OdpowiedzUsuń
  5. na piątym zdjeciu to jesteś prawdziwa Ty,Klaudia ;** śliczny uśmiech,zamieszczaj częściej zdjecia z uśmiechem ,bo cudnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wow przepiękne zdjęcia, takie klimatyczne, bluzką jestem zauroczona!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia w deszczu- cudownie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie każde zdjęcie jest piękne. Ale pierwsze to wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekne zdjecia!!! cudowna spodnica :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz przepiękny uśmiech <3 Dobrze, że wróciłaś, ja także ostatnio miałam dłuuugą przerwę w blogowaniu xD Bardzo ładnie wyglądasz w tej spódnicy ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna spódnica i biżuteria, ogólnie bardzo ładnie wyglądasz i zdjęcia świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow cudowna bluzka,tak myślałam że zarowa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Projekt pani Róży piękny :) Ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetnie, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma na Tobie rzeczy, która by mi się nie podobała. Cudowna spódnica, torebka.. wszystko! Przepięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia są super,a bluzeczka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz !
    Super zdjecia.

    http://closertotheedge1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjęcia, spódniczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniale wyglądasz i zdjęcia są rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! Cudowna spódnica, torebka i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz cudnie ;)
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zdjęcia a stylizacja cudna <3 buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  23. jej, cudowne! nie mogę się napatrzeć ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. nawet w deszczu wyglądasz uroczo:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia :3
    Serdecznie zapraszam: http://margaretfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie! Świetne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń


Jeśli obserwujesz mojego bloga, napisz. Zrobię to samo. :)
If you follow my blog... Just write it and I'll do the same. :)