Strony

sobota, 17 listopada 2012

Gessler & moro & Wedel


Cześć! Chciałabym Wam pokazać kilka zdjęć z dzisiejszego spotkania z Magdą Gessler. Pani Magda zwróciła uwagę na kuchnię staropolską i na to co zachowało się z niej do tej pory, oraz opowiedziała kilka ciekawych historii ze swojego życia :) . Po spotkaniu udałam się do pijalni czekolady Wedel - jest to jedno  z ubóstwianych przeze mnie miejsc! Uwielbiam czekoladę w każdej możliwej postaci. Jednak najchętniej zajadam się owocami obtulonymi płynną mleczną czekoladą :)) .




shoes - H & M/ leggings - Bershka/ shirt - Zara/ jacket - Cubus






32 komentarze:

  1. Jakie oryginalne legginsy ;D
    czemu mi nie jest dane bywać w takich pijalniach? :< zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. love this post and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kurteczka;)
    ja też uwielbiam gorącą czekoladę, chętnie bym się teraz napisała takiej gęstej;)
    i owoce apetycznie wyglądają<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam kiedyś okazję uczestniczyć w evencie Wedla, w Krakowie. Fądi z owocami i czekoladą. Świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia !
    Zapraszam na konkurs :) http://inperfect-world.blogspot.com/2012/11/071112.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja dawno nie byłam w Pasażu Grunwaldzkim, aż tęsknie za tą galerią ( jest jedną z moich ulubionych) jak wpadnę do PL na pewno odwiedzę Pasaż:)fajny blog przyłączam się do obserwujących

    OdpowiedzUsuń
  7. A zdjęcia są akurat z dwóch galerii bo w sumie i z Magnolii i z Pasażu, lubię zwiedzać i bywać tu i tam ^^
    Dziękuję kochane! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oojacie, zazdroszczę takiego spotkania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię pijalnię czekolady, aczkolwiek bardzo rzadko bywam we Wrocławiu. :C

    OdpowiedzUsuń
  10. aż musze iśc do tej pijalni i spróbować tych płynnych cudowności! <3 ślicznie wyglądasz, bluzeczka tak zmyslowa! mrr! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszcze *.*
    Świetne legginsy !
    Będę ich poszukiwać : D

    OdpowiedzUsuń
  12. oh, widze ze nie jestem sama!:) ja tez czekolade uwielbiam w kazdej postaci!:) ale wedlowkie jeszcze "nie piłam:)", moja ulubiona to milka, ale teraz weel zrobil jejkonkurencje bo wydał Bajeczna:D a ten arbuz kurde pełna profeska! trzeba sie odłubac!:) super!, pozdrawiam:)www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  13. Absolutely cool blog! I really like your posts. They are very interesing. Come by and let's follow each other on GFC ! I would love to have your support on my blog! It would mean so much to me!

    http://aprender-a-sonhar.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny event!!!! zazdroszczę!!!
    pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne leginsy, zazdroszczę Ci ich!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziekuje za komentarzyk ... swietne zdjecia i super legginsy zapraszam ponownie na www.2fashiondaily.blogspot.com pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa przygoda:)
    chodź nie lubię Magdy to i tak chciałabym ją zobaczyć:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też tam byłam :)
    Ale nie w pijalni czekolady :( tylko pozazdrościć, bo jestem strasznym łasuchem :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie zjadłabym wszystko to, co się na zdjęciach znajduje.
    Haha, narobiłaś mi apetytu. Ciekawa notka :).
    Podoba mi się Twój blog, jest naprawdę świetny :)!
    Jeśli chcesz to wpadnij do mnie. Poniżej zostawiam adres bloga.
    http://klaudia-pach.blogspot.com
    Pozdrawiam, XOXO <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ mi narobiłaś smaka tą czekoladą z owocami!
    Fajne legginsy!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  21. to widzę, że nie tylko ja mam takie huśtawki ze zdrowiem, też już któyś raz z kolei mnie bierze... mam odsyć!

    OdpowiedzUsuń
  22. mmm owoce z czekoladą <3 sama bym poszła to pijalni czekolady ;)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. mm ta czekolada wyglada pysznie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne legginsy/spodnie :) śliczne fotki również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń


Jeśli obserwujesz mojego bloga, napisz. Zrobię to samo. :)
If you follow my blog... Just write it and I'll do the same. :)