Strony

czwartek, 30 sierpnia 2012

fashion pearls!

Cześć! Chciałabym się z Wami podzielić rzeczami, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Mam nadzieje, że i Wam się spodobają! W tym sezonie bardzo podoba mi się motyw moro, a także styl militarny. Uwielbiam mundurowe kroje, odcienie szarości i brązu, a także butelkową zieleń.  W mojej szafie nigdy nie zabraknie koszul i legginsów. :) Jedną z perełek są buty, które pochodzą z nowej kolekcji sklepu Centro, moim zdaniem są olśniewające! Dodatkowo to prezent od najcudowniejszego człowieka na świecie! Dzięki czemu uwielbiam je jeszcze bardziej. 
Natomiast dwukolorowa koszula jest efektem mojej pracy. Koszule, jak i kurtki pochodzą z second handu, który ostatnio odwiedzam coraz częściej.
Enjoy! 











13 komentarzy:

  1. te buty to takie cudeńka <3 nie mogę się doczekać outfitu z nimi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for your lovely comment on my blog! :)

    I really like that khaki jacket!

    xx,
    Agi

    http://addict-schmiza.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też bardzo spodobały się buciki :)
    dzięki za wizyte i koment :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne buty :)
    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów takie pyszności :* piękne buciki, zakochałam sie w nich od pierwszego wejrzenia i cudowne perełki z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  6. butki super:)
    obserwuję i będzie mi niezmiernie miło jeśli się zewanżujesz;)

    OdpowiedzUsuń


Jeśli obserwujesz mojego bloga, napisz. Zrobię to samo. :)
If you follow my blog... Just write it and I'll do the same. :)